سـامـان تـهـویـه آسـیــا

فن کویل مینی چیلر داکت اسپلیت وی آر اف

جهت تماس کلیک کنید
02122362104

انتخاب تهویه مطبوع مناسب

انتخاب تهویه مطبوع مناسب

 

انتخاب چیلر آب خنک و هوا خنک ، مینی چیلر هوا خنک آب خنک و جذبی ، فن کویل های مختلف سقفی دیواری زمینی ، داکت اسپلیت ، وی آر اف ( اسپلیت مرکزی چند پانل ) ، روفتاپ پکیج ، هواساز و … مناسب بستگی به عوامل گوناگونی دارد .

 

این عوامل می تواند در شرایط مختلف متفاوت باشد . مثلا در شهر هایی که رطوبت هوا وجود دارد بهتر است از سیستم هایی با مبرد گاز استفاده شود مثلا اسپلیت های مرکزی یا مستقل دیواری زمینی ایستاده سقفی و … .

از لحاظ قیمت و هزینه خرید برای شهر هایی مانند تهران ابتدا چیلر هوا خنک توصیه می شود .

 

برای شهرهایی که دمای هوای بالایی دارند مانند شهر یزد توصیه می شود که از چیلر تراکمی آب خنک استفاده نشود .

سیستم داکت اسپلیت علاوه بر مزایایی همچون استقلال زون های حرارتی سرمایشی و گرمایشی ، معایبی به همراه دارند که باید حتما مورد توجه قرار بگیرد .

 

سیستم چیلر مرکزی به همراه سیستم فن کویل ترکیبی از لحاظ قیمت برای پروژه ها به صرفه می باشد علاوه بر اینکه از یک سیستم کم صدا بهره می برند . ولی مرکزی بودن هر سیستم مشکلات و معایبی به همراه دارد که می توان این مشکل را با استقلال بخشیدن برطرف کرد . استقلال بخشیدن تهویه مطبوع را می توان با استفاده از سیستم مینی چیلر و فن کویل ترکیبی به وجود آورد .

 

مینی چیلر های مستقل آپارتمانی و صنعتی قابل استفاده در هر فضا و هر مکان می باشند . به دلیل ابعاد کوچک مینی چیلر ها محدودیتی برای نصب آنها در مکان های مختلف وجود ندارد . این خصوصیت باعث شده است افرادی که در حال بازسازی مکان یا پروژه ای می باشند به دنبال این سیستم باشند . زیرا به غیر از مزایای مختلف که گفته شد ، زمان نصب تا استارت و راه اندازی مینی چیلر بسیار کوتاه می باشد که این امر به خودی خود یک مزیت بسیار مهم است .

 

 

 

 


محصولات تهویه STA – COOLBASE

چـــیـــلـــر
فن کویل
مینی چـیـلـر
داکت اسپلیت
پکیج پشت بامی
اسپلیت مرکزی VRF

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.