سـامـان تـهـویـه آسـیــا

فن کویل مینی چیلر داکت اسپلیت وی آر اف

جهت تماس کلیک کنید
02122362104

قیمت فن کویل کاستی چهار طرفه

فن کویل کاستی چهار طرفه

مشخصات فن کویل کاستی چهارطرفه

فن کویل کاستی چهارطرفه با ابعاد یونیت 84×84 و پانل 95×95 در قیمت و ظرفیت های 600 و 750 و 850 و 950 و 1200 و 1500 سی اف ام ( CFM ) می باشد . ارتفاع فن کویل کاستی چهار طرفه 24 سانتی متر می باشد که ارتفاعی درحدود 28 سانتی متر تا 30 سانتی متر جهت نصب نیاز دارد . فن کویل کاستی چهار طرفه با نام های فن کویل کاستی چهار جهته و فن کویل کاستی با چهار خروجی نیز شناخته شده است .

از این فن کویل بیشتر در فضاهای اداری استفاده می شود زیرا لازم است که در مرکز محیط نصب شود . مثلا در مرکز سقف اتاق . روش کار فن کویل کاستی چهار طرفه به این شکل است که از زیر فن کویل و مرکز هوا را مکش می کند و از چهار خروجی در چهار سمت پانل دهش یا پرتاب می کند . مکش و دهش فن کویل کاستی چهار طرفه هر دو از زیر است . دهش هوا از این فن کویل به وسیله دمپر های داخلی و خارجی هدایت می شوند .

 

اطلاعات فن کویل کاستی چهارطرفه

فن کویل کاستی چهار طرفه سطح صدای متوسط و هوادهی مناسبی دارد . دارای فن چهار دور می باشد . که این چهار دور را دور کند ، متوسط ، تند و اتومات تشکیل می دهد . فرمان دادن به فن کویل چهار طرفه کاستی از طریق ریموت کنترل صورت می پذیرد . دارای نمایشگری بر روی پانل خود می باشد که قابلیت نمایش خطا را دارد . طریقه نصب پانل به فن کویل کاستی چهارطرفه به وسیله چهار قلاب که داخل پانل نصب شده اند می باشد . چهار دریچه در چهار گوشه پانل فن کویل کاستی چهار طرفه تعبیه گردیده که از این چهار دریچه می توان سرویس یا مقداری از تعمیرات دستگاه را انجام داد .

 

قطعات فن کویل کاستی چهارطرفه

قطعات فن کویل کاستی چهارطرفه به شرح زیر می باشد : فن ، موتور فن ، روکش فن ، محافظ فن ،  کویل ، چشمی ، پانل یا پنل ( درب یونیت )  ، ریموت کنترل ، فیلتر ، روکش فیلتر ، دمپر متحرک بیرونی ، دمپر ثابت داخلی ، برد الکترونیکی ، پمپ درین ، سینی درین ، سنسور ها ، موتور سوئینگ و … . قیمت فروش فن کویل های کاستی چهار طرفه را این موارد تشکیل می دهد .

فن کویل کاستی چهار طرفه جهت تامین سرمایش و گرمایش محیط ، نیازمند یکی از سیستم های چیلر ، مینی چیلر ، موتور خانه و یا پکیج می باشد . قابلیت اتومات خودکار با تنظیم دمای مورد نظر مصرف کننده را دارد . یعنی برای این عمل نیازی به ترموستات دیواری ندارد . اما فن کویل کاستی چهار طرفه هم مانند فن کویل کاستی یک طرفه به دلیل سبک بودن گرما و تجمع در بالاترین نقطه محیط کمی اختلاف دما با قسمت پایین محیط دارد که این امر در مواردی سبب می شود تا مصررف کنندگان از ترموستات دیواری جهت فرمان به فن کویل استفاده کنند .

 

پمپ و سیم کشی فن کویل چهار طرفه

فن کویل کاستی چهارطرفه دارای پمپ پرتاب آب تقطیر شده داخل سینی درین خود با قدرت 750 میلیمتر می باشد . اما این به این معنا نمی باشد که لازم است حتما این ارتفاع را برای خروج آب رعایت کرد . این عدد نشان دهنده حداکثر ارتفاع مجاز پمپ برای لوله درین فن کویل می باشد . بعد از این ارتفاع باید لوله دارای شیب باشد که به خودی خود هدایت و خارج شود .

سیم برق مورد نیاز فن کویل کاستی چهار طرفه سه رشته می باشد . فاز ، نول و ارت که معمولا به ترتیب با رنگ های قرمز ، آبی و زرد با خط سبز استفاده می شود .

فن کویل کاستی چهارطرفه قابلیت اتصال به هوای تازه را دارد .

 

اتصال شیر برقی و فیلتر به فن کویل

فن کویل کاستی چهارطرفه قابلیت اتصال شیر برقی را دارا می باشد . شیر برقی بر روی مسیر رفت به فن کویل و بعد از شیر فلکه متصل به فن کویل نصب می گردد . کار آن جلوگیری از ورود آب سرد یا گرم به داخل کویل پس از فرمان می باشد .

فیلتر فن کویل کاستی چهار طرفه در مرکز پانل قرار دارد که با فشار دادن هر دو دکمه تعبیه شده بر روی پانل می توان به فیلتر جهت شستشو دسترسی پیدا کرد . نباید از آب با دمای بالا برای شستشو استفاده کرد . همچنین آب با دمای بسیار پایین نیز برای شستشو مناسب نیست .

 

زمان نصب فن کویل

می توان زمان نصب فن کویل کاستی چهار طرفه پس از تکمیل مراحل پروژه و یا در حین انجام آن باشد .

در زمان نصب فن کویل کاستی چهار طرفه باید دقت کرد که فن کویل در کنار دیوار نصب نشود . زیرا این کار باعث برخورد هوای خروجی از فن کویل کاستی چهار طرفه به دیوار و برگشت آن به سمت سنسورهای داخلی می شود . در اینصورت ممکن است که فن کویل با توجه به هوای برگشتی عمل کرده و خاموش شود .

  • یک نظر بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.