سـامـان تـهـویـه آسـیــا

فن کویل مینی چیلر داکت اسپلیت وی آر اف

جهت تماس کلیک کنید
02122362104

قیمت فن کویل یک طرفه کاستی

فن کویل یک طرفه کاستی

شیر برقی فن کویل کاستی

شیربرقی در فن کویل کاستی یک طرفه بعد از شیر فلکه متصل به دستگاه نصب می شود . سپس به وسیله شیلنگ فن کویلی به فن کویل اتصال پیدا می کند . بهتر است شیر برقی بر روی مسیر رفت به فن کویل ، که از قبل توسط مجری لوله مشخص شده است نصب گردد . اما در مواردی که ناچار به نصب شیربرقی بر روی مسیر برگشت هستید ، مشکلی به وجود نمی آید . در برد الکترونیکی فن کویل کاستی یک طرفه از قبل و در زمان ساخت محلی برای اتصال شیربرقی در نظر گرفته شده است که برق و فرمان مورد نیاز را از آنجا تامین می شود .

 

پمپ درین فن کویل کاستی

فن کویل کاستی یک طرفه دارای پمپ درین می باشد که بصورت خودکار عمل می کند . محل قرارگیری پمپ درین فن کویل در داخل دستگاه و بالای سینی درین می باشد . این پمپ قادر است در صورت نبودن موانع در سر راه خود آب تقطیر شده را تا ارتفاع 75 سانتی متر به بالا پرتاب کند . پس آن مقداری شیب نیاز است تا آب به داخل سینی برنگردد . چون این عمل باعث می شود پمپ درین فن کویل تحت فشار به صورت دائم کار کند و دچار ایراد و مشکل شود .

استفاده از پمپ درین در فن کویل کاستی باعث شده است تا در زمان استفاده بتوان از حداقل فضای ممکن استفاده کرد . که همین امر سبب شده طرفدارانی در بین مهندسان و معماران پیدا کند . در فن کویل کاستی یک طرفه سینی درین در داخل دستگاه قرار دارد که برای دسترسی به آن پس از باز نمودن پنل ( درب دستگاه ) لازم است روکش فلزی آن باز شود .

 

فن کویل یک طرفه کاستی

اتصالات فن کویل کاستی

اتصالات فن کویل کاستی یک طرفه در سمت چپ دستگاه ( از روبرو ) قرار دارد . باید در زمان نصب ساپورت فن کویل دقت کرد که جهت ساپورت درست نصب شود زیرا فن کویل کاستی یک طرفه قابلیت جابجایی اتصالات از چپ به راست را دارا نمی باشد . برای سرویس دستگاه فن کویل بعد از باز نمودن درب ( پنل یونیت ) فضایی در سمت چپ وجود دارد که می توان از آن فضا استفاده کرد .

 

پلنیوم باکس فابریک فن کویل

فن کویل کاستی یک طرفه بصورت فابریک دارای پلنیوم باکس می باشد که جهت کاهش صدا ، فضای داخلی آن کاملا عایق شده است . فن کویل کاستی یک طرفه نیازی به دریچه بازدید ( دریچه دسترسی به فن کویل ) ندارد زیرا دارای دریچه فابریک می باشد .

فیلتر قابل شستشو فن کویل در زیر و بر روی پانل قرار گرفته است که برای شستشو فیلتر فن کویل نیاز به باز نمودن پانل نمی باشد و به راحتی جدا شده ، پس از شستشو و خشک شدن در سر جای خود قرار می گیرد .

 

فن کویل یک طرفه کاستی

نحوه صحیح نصب فن کویل

باید در زمان نصب فن کویل کاستی یک طرفه دقت کرد که عایق لوله ها درست انجام شده باشد . فن کویل کاستی یک طرفه به دلیل قرارگیری نامناسب چشمی کمی در این مورد آسیب پذیر است اما اگر عایق لوله ها درست و اصولی انجام شود دیگر نگرانی از این بابت وجود ندارد .

نحوه نصب پانل فن کویل به یونیت به وسیله پنج عدد پیچ انجام می شود .

فن کویل کاستی یک طرفه نیز دارای مدل چهار لوله می باشد که می توان همزمان از حالت سرمایشی و گرمایشی فن کویل استفاده نمود .

 

فن کویل یک طرفه کاستی

  • یک نظر بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.