سـامـان تـهـویـه آسـیــا

فن کویل مینی چیلر داکت اسپلیت وی آر اف

جهت تماس کلیک کنید
02122362104

قیمت فن کویل کاستی چهار طرفه کامپکت

فن کویل کاستی چهار طرفه کامپکت

 

مشخصات فن کویل کاستی چهار طرفه کامپکت

فن کویل کاستی چهار طرفه کامپکت با ابعاد 60×60 مخصوص سقف های تایل و ارتفاع لازم حدود 30 جهت نصب ، در قیمت و ظرفیت های 300 و 400 و 450 و 500 در دو نوع محفظه مدار برقی داخل و بیرون در بازار وجود دارد . این فن کویل سطح صدای مناسب و کمی دارد . پرتاب هوا فن کویل کاستی چهار طرفه کامپکت از چهار جهت می باشد . این فن کویل با نام های فن کویل کاستی چهار طرفه کامپکت ، فن کویل کاستی چهار طرفه 60×60 ، فن کویل کاستی کامپکت ، فن کویل کامپکت و فن کویل 60×60 نامگذاری شده اند

 

ابعاد فن کویل کاستی چهار طرفه کامپکت

ابعاد نسبتا کوچک و جلوه ظاهری زیبا فن کویل کاستی چهار طرفه کامپکت باعث شده است تا معماران علاقه خاصی به این فن کویل پیدا کنند . اما به دلیل ابعاد آن محدودیت هایی در زمان نصب برایش وجود دارد . فن کویل کاستی چهار طرفه کامپکت باید یا در سقف تایلی نصب شود و یا در کنارش از دریچه بازشو جهت نصب و سرویس استفاده شود . فراموش کردن این موضوع ممکن است پس از نصب مشکلات و خساراتی به وجود بیاورد .فن کویل کاستی چهار طرفه کامپکت دارای فن چهار دور می باشد . دور کند ، متوسط ، تند و اتومات . فن کویل کاستی کامپکت دارای ریموت کنترل از راه دور می باشد که جهت فرمان به دستگاه استفاده می شود . نحوه قراردادن  باطری در ریموت کنترل فن کوئل در دفترچه راهنما فن کویل آمده است .

 

قطعات فن کویل کاستی چهار طرفه کامپکت

قطعات فن کویل کاستی چهار طرفه کامپکت : فن ، موتور فن ، روکش فن ، محافظ فن ،  کویل ، چشمی ، پانل یا پنل ( درب یونیت )  ، ریموت کنترل ، فیلتر ، روکش فیلتر ، دمپر متحرک بیرونی ، دمپر ثابت داخلی ، برد الکترونیکی ، پمپ درین ، سینی درین ، سنسور ها ، موتور سوئینگ و … . قیمت فروش فن کویل های کاستی چهار طرفه کامپکت 60×60 با توجه به کیفیت این موارد می باشد .

 

شستشو فیلتر فن کویل کاستی کامپکت

برای شستشو فیلتر فن کویل کاستی چهار طرفه کامپکت 60 در 60 لازم است به وسیله شاسی هایی تعبیه شده در روی پانل فیلتر ها را خارج کرده و پس از شستشو در محل خود قرار دهید . ارتفاع پرتاب آب پمپ درین فن کویل کامپکت 75 سانت می باشد . که این مقدار جهت پرتاب آب و عبور آن مناسب است .

مکش فن کویل کاستی کامپکت از مرکز فن کویل بوده و دهش یا پرتاب هوای خروجی آن از چهار دهانه در چهار سمت می باشد . نباید فن کویل کاستی کامپکت را در کنار دیوار نصب کرد زیرا هوای خروجی بعد از برخورد با دیوار به داخل فن کویل بازگشته که این امر سبب می شود فن کویل دچار مشکل اتومات شده و قطع کند . نصب پانل فن کویل به وسیله چهار عدد پیچ می باشد که برای سهولت در نصب می توان از چهار قلاب تعبیه شده داخل پانل استفاده نمود .

 

نصب اولیه فن کویل

هنگام نصب اولیه فن کویل های کاستی کامپکت باید توجه کرد که دهانه ای که در سقف برای این مدل فن کویل در نظر گرفته شده است از ابعاد استاندارد لازم بزرگتر نباشد زیرا پانل فن کویل تا حدودی می تواند این دهانه را پوشش دهد و ممکن است مقداری از دهانه سقف پوشش داده نشود .

 

ممنوعیت های فن کویل

در زیر فن کویل ها نباید لوازم الکترونیکی با برقی قرار داد چون ممکن است در مواردی ، فن کویل دچار ریزش قطره ای آب شود که همین مسئله باعث ایجاد آسیب می شود . پانل فن کویل کاستی چهارطرفه کامپکت دارای چهار عدد دمپر خودکار می باشد که با فرمان ریموت به وسیله دکمه سوئینگ (AUTO SWING ) به حرکت در آمده و با فشار دادن مجدد در همان حالت ثابت می شود .

  • یک نظر بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.